keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

The Liebster award

Sain ilokseni Vuosi elämästäni- blogin kirjoittajalta Miralta tällaisen haasteen, jossa pyritään tuomaan esille blogeja, joilla on alle 1000 lukijaa. 


Säännöt ovat seuraavat: vastaa haastajasi 11 kysymykseen, keksi itse 11 uutta ja haasta mukaan 11 bloggaajaa vastaamaan niihin. Yksinkertaista ja hauskaa! :)



Tällaiset kysymykset Mira oli keksinyt minulle ja muille haastettaville:

1. Mikä on lempikappaleesi?
En osaa ikinä nimetä vain yhtä lempikappaletta, sillä niitä on useita. Jos nyt joku hyvistä, itseäni sykähdyttävistä kappaleista pitäisi mainita, olisi se Adelen Rolling in the deep. Ylläripylläri, voisi joku todeta ruudun toisella puolen; olen aikamoinen Adelefani! :)

2. Jos voittaisit lotossa seitsemän oikein, mitä tekisit niillä rahoilla?
Tallettaisin ne varmaan säilöön ja sitten alkaisin miettiä, mitä oikeasti haluan tehdä sillä koko köntällä rahaa. Aika varmasti ostaisimme itsellemme talon, auton ja muuta tällaista perushyödyllistä. Lisäksi avaisin pojalle oman tilin tulevaisuutta varten ja antaisin rahaa myös läheisilleni. 

3. Millainen olet luonteeltasi?
Peruspositiiviksi minua on joskus kuvailtu ja se pitääkin mielestäni aika hyvin paikkansa. Olen rempseä ja nauravainen ihminen, kun olen tuttujen ihmisten seurassa. Ja vaikka moni ei sitä uskokaan, olen myös äärimmäisen ujo uusien ihmisten seurassa. Mutta odottakaas vain, kun tunnen oloni tarpeeksi mukavaksi, sitten saatte pyytää minua tukkimaan suuren suuni! :D Toisaalta olen myös älyttömän kova stressaaja ja olenkin mieluusti joka paikassa mieluummin 10 minuuttia etuajassa kuin auttamattoman myöhässä. 

4. Romanttisin asia, joka on tehty sinulle?
Kerran seurustelumme alkuaikoina katselimme illalla elokuvaa läppärini näytöltä. Sen loputtua oli aivan pimeää, vain tähdet loistivat kirkkaina talvitaivaalla. Ville otti kädestäni kiinni ja sanoi rakastavansa minua eniten koko maailmassa. Ei siihen muuta tarvittu <3

5. Ruma, köyhä ja onnellinen vai kaunis, rikas ja onneton?
Ehdottomasti ensimmäinen vaihtoehto! Kauneus ja rikkaus eivät tuo aina onnea. Olen tyytyväinen tähän elämääni vaikka olemmekin "köyhiä", sillä minulla on aivan ihana perhe ja läheisiä. Osaan myös arvostaa eri tavalla niitä pieniäkin elämän iloja!

6. Onko sinulla/teillä lemmikkiä, mikä ja minkä niminen?
Ei ole, ellei tällä hetkellä sohvan alla piileskeleviä pölykoiria lasketa :D

7. Kuinka monta lasta toivoisit saavasi?
Kaksi tai kolme. Aiemmin tahdoin kolme, sillä oma sisaruskatraani on koostunut kolmesta iloisesta vesselistä, mutta nyt olen alkanut miettimään, että dynaaminen parivaljakkokin voisi olla mukava osa perhettämme. Katsellaan, mihin elämä johtaa, mutta haluaisin kyllä vielä ainakin sen yhden pienen piltin nuuhkuteltavaksi :) 

8. Unelma ammattisi?
Haha, laulaja totta kai! No ei nyt oikeasti, ne hommat pysyvät satunnaisen harrastelun puolella; en voisi tehdä niitä ammatikseni. Itse asiassa unelma-ammattini ei ole vieläkään aivan selkeä, mutta luulen, että se liittyy jotenkin lapsiin tai kehitysvammaisiin. 

9. Mitä kieliä osaat puhua?
Suht sujuvasti englantia ja suomea, ruotsi on vähän ruosteessa sen käyttämättömyyden vuoksi. 
Näiden lisäksi osaan puhua un peu de francais ja joitakin sanoja espanjaksi. 

10. Oletko aamu- vai iltaihminen?
En kumpikaan tällä hetkellä :D Jos jompikumpi pitäisi valita, olen enemmän aamuihminen, kunhan vain olen saanut nukuttua kunnolla. 

11. Mitkä ovat kolme positiivisinta asiaa tästä viikosta?
-Isimiehellä on tänään lyhyt koulupäivä
-Polveni kestää taas treenaamista, jee!
-Alex on oma valloittava itsensä <3

Sitten niihin minun kysymyksiini:
1. Mitä arvostat eniten elämässäsi?
2. Mikä on oudoin tapasi?
3. Mitä harrastat?
4. Millainen olit pienenä?
5. Jos saisit valita jonkun uuden kyvyn, mikä se olisi?
6. Millainen tyylisi on?
7. Mikä on ollut parasta juuri tässä päivässä?
8. Minkä haluaisit olevan toisin elämässäsi?
9. Onko sinulla salaisia haaveita?
10. Minne haluaisit matkustaa parin viikon lomalle?
11. Mitä et ikinä vaihtaisi elämästäsi pois?

Haastan mukaan seuraavat blogit:

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi :)